Odsjek za germanistiku Filozofski fakultet Sveuilite u Zagrebu
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Ispis

MIRELA LANDSMAN VINKOVIĆ
asistentica


Adresa: Filozofski fakultet, Odsjek za germanistiku, I. Lučića 3, 10000 Zagreb
Telefon: ++385 (0)1
409 2357
E-pošta: Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript

mirelalv.jpg

Životopis:

Mirela Landsman Vinković rođena je 19. siječnja 1973. u Bjelovaru. Studirala je njemački i ruski jezik i književnost, a potom i engleski jezik i književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Od 1999. do 2003. godine predaje njemački i engleski u „Centru za strane jezike Vodnikova 12“ u Zagrebu. Od 2003. do 2009. radi kao predavač, a do 2009. do 2018. godine kao viši predavač njemačkog i engleskog jezika na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu. Od ožujka 2018. godine radi kao asistent na Katedri za didaktiku nastave njemačkoga jezika na Odsjeku za germanistiku na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. U okviru Poslijediplomskog doktorskog studija glotodidaktike na Filozofskom fakultetu u Zagrebu sudjeluje u radu tri znanstveno-istraživačka projekta posvećena istraživanju razrednoga jezika te izradi višejezičnog rječnika razrednoga jezika.



Znanstveni interesi: 

jezik struke na visokoškolskim ustanovama, njemački i engleski kao strani jezik, razredni jezik

 


Bibliografija odabranih radova:

  • Lütze-Miculinić, Marija; Landsman Vinković, Mirela (2017): Wie gut beherrschen Germanistikstudenten und Deutschlehrer in Kroatien die Unterrichtssprache Deutsch? – eine Erhebung der aktuellen Sachlage u Zagreber Germanistische Beiträge, 277-302.
  • Landsman Vinković, Mirela (2016): Jezik struke i inkluzija na tercijarnoj razini obrazovanja u Zbornik radova I. međunarodne konferencije Od teorije do prakse u jeziku struke. Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 85 – 97.
  • Bošnjak, Marija; Landsman Vinković, Mirela (2015): Croatian and German as a foreign language in a virtual environment – from the perspective of e-instructors and e-learners u Proceedings of the 8th International Language Conference on the Importance of Learning Professional Foreign Languages for Communication between Culture. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 18 – 26.
  • Landsman Vinković, Mirela; Bjelobaba, Saša (2014): Can We Shroud a Syntactic Structure in an ESP Cloak? Case study: Teaching Indirect Questions to Students of Political Science u Proceedings of the 7th International Language Conference on the Importance of Learning Professional Foreign Languages for Communication between Cultures. Maribor: University of Maribor, Faculty of Economics and Business. 180 – 187.
  • Pleše, Dubravka; Landsman Vinković, Mirela and Plićanić Mesić, Azra (2013): Incorporating Cultural Elements into Teaching Foreign Languages to University Students u Proceedings of the 6th International Language Conference on the Importance of Learning Professional Foreign Languages for Communication between Cultures. Celje: Faculty of Logistics, 265 – 270.


Linkovi:

-