REPUBLIKA HRVATSKA

SVEUČILIŠTE U ZAGREBU

FILOZOFSKI FAKULTET

Ul. Ivana Lučića 3, Zagreb

 

Broj: 01-20-11-2002.

Zagreb, 11. studenoga 2002.

 

 

 

P O Z I V

 

 

­­­­­­­­__________________________________________________

 

 

 

 

 

            Na osnovi članka 37. Statuta sazivam izvanrednu sjednicu Fakultetskog vijeća Filozofskog fakulteta u Zagrebu, koja će se održati 18. studenoga 2002. s početkom u 15,00 sati u Vijećnici fakulteta.

 

            Za sjednicu predlažem sljedeći

 

 

 

 

DNEVNI RED:

 

 

1.      Promjena grupe

2.      Razredbeni postupak

3.      Uvođenje ECTS

4.      Uvođenje jednopredmetnosti

5.      Prijelazi s drugih sveučilišta i fakulteta

 


 

1. PROMJENA STUDIJSKE GRUPE

 

 

            Odsjeci prijavljuju broj studenata koje su spremni primiti na svoj studij (svoje studije). Fakultetsko vijeće donosi konačnu odluku o kvotama na lipanjskoj sjednici i odmah ih javno oglašava. Natječaj za promjenu grupe otvara se samo na prijavljenim studijima.

            Ako je za upis na neku grupu interes iskazao manji broj kandidata nego što je odobrena kvota, upisuju se bez razredbenog.

           

Rang-lista se sastavlja na temelju uspjeha na testu struke (druga mogućnost: u obzir se uzimaju ocjene iz srednje škole).

           

 

 

 

2. RAZREDBENI POSTUPAK

 

 

1. Određivanje termina i uvjeta postupka (rasprava: FV u rujnu)

1.1.  Određivanje kvota za pojedine studijske grupe (FV u listopadu)

1.1.1.   Izjašnjavanje odsjeka o kvotama

1.1.2.      Usklađivanje kvota s drugim fakultetima s kojima se izvodi zajednički studij (PMF: Povijest-zemljopis, Likovna akademija, Glazbena akademija: muzikologija?) (prodekan za nastavu, FV)

1.1.3.      Definiranje dijaspore (svi Hrvati izvan Hrvatske osim BiH, svi hrvatski državljani koji su završili cjelokupno četverogodišnje srednje školovanje u inozemstvu, osim u BiH) (prodekan za nastavu i dekanski kolegij, FV)

1.1.4.      Definiranje drugih povlaštenih grupa (izravan upis samo za 1. mjesto na državnim natjecanjima; dodatni bodovi za ponovni izlazak na razredbeni, ako je prethodne godine prijeđen

1.1.5.      razredbeni prag; dodatni bodovi za sportaše, treći jezik /i četvrti?/ i drugu srednju školu)

1.1.6.      Treba li uvesti kvalifikacijski test za neofilološke grupe?

1.1.7.      Odrediti udio ocjena u ukupnom uspjehu razredbenog

1.1.8.      Odluka o upisu studenata-stranih državljana (dekan)

1.1.9.      Odluka o visini upisnine i školarine za osobne potrebe (FV u siječnju) (FV na prijedlog Dekanskog kolegija)

 

1.2.      Određivanje termina (prijedlog da razredbeni bude u rujnu) (FV u listopadu)

1.2.1.   Utvrđivanje kalendara postupka

1.2.2.      Rezervacija prostora za testiranje (Filozofski fakultet, Fakultet

strojarstva i brodogradnje, Fakultet elektronike i računarstva, Ekonomski fakultet) (listopad)

1.2.3.   Rezervacija prostora za instruktažu voditelja i pomoćnika (Filozofski fakultet) (listopad)

 

2.            Priprema informativnih materijala i obavještavanje medija (listopad-veljača)

2.1.      Priprema analize prošlogodišnjeg postupka (prema uspjehu pojedinih škola, interesu pristupnika za pojedine odsjeke, korelaciji ocjena i uspjeha na pojedinim segmentima testiranja, korelaciji pojedinih segmenata testiranja...) (listopad) (Odsjeci za psihologiju i sociologiju)

2.2.   Tiskovna konferencija s analizom prošlogodišnjeg postupka i najavom

sljedećeg (listopad, nakon sjednice FV) (dekan)

2.2.1. Sastaviti popis novinara (tajnica dekana)

2.2.2. Rezervirati Vjećnicu (tajnica dekana)

2.2.3. Uputiti poziv novinarima (tajnica dekana)

2.3.   Tiskanje informativne knjižice (veljača) (prodekan za nastavu i FF-

         press)

2.3.1.      Primjedbe odsjeka na prošlogodišnju knjižicu (FV u studenom) (prodekan za nastavu, pročelnici)

2.3.2.      Dostava materijala s odsjeka (prosinac) (pročelnici)

2.3.3.      Uređivanje knjižice (siječanj) (prodekan za nastavu)

2.3.4.      Tiskanje knjižice (veljača) (FF-press)

2.3.5.      Određivanje prodajne cijene (dekanski kolegij)

2.4.   Umnožavanje i prodaja starih testova jezične kulture i opće    

         Informiranosti (siječanj-veljača)

2.4.1.      Određivanje osobe zadužene za umnožavanje testova (siječanj) (dekan)

2.4.2.      Umnožavanje testova (veljača)

2.4.3.      Određivanje prodajne cijene (veljača) (dekanski kolegij)

2.5.   Priprema za Smotru Sveučilišta (ožujak-travanj) (prodekan za nastavu)

2.5.1.      Određivanje voditelja priprema (ožujak) (prodekan za nastavu, dekanski kolegij)

2.5.2.      Određivanje grupe za smotru (ožujak) (prodekan za nastavu)

2.5.3.      Priprema drugih materijala za smotru (ožujak) (prodekan za nastavu)

2.5.3.1. Deplijani (prodekan za nastavu i FF-press)

2.5.3.1.1.      Prikupljanje tekstova (prodekan za nastavu i pročelnici)

2.5.3.1.2.      Uređivanje (prodekan za nastavu i FF-press)

2.5.3.1.3.      Tisak (FF-press)

2.5.3.2. Majice s logom Fakulteta (prodekan za nastavu)

2.5.3.2.1.      Dizajn majica (prodekan za nastavu)

2.5.3.2.2.      Prikupljanje ponuda (voditelj priprema)

2.5.3.2.3.      Određivanje prodajne cijene (dekanski kolegij)

2.5.4.      Natječaj za uređenje štanda (ožujak) (prodekan za nastavu)

2.5.5.      Organizacija dostave materijala u Studentski centar (prodekan za nastavu)

2.5.6.      Priprema prezentacije (prodekan za nastavu)

2.5.7.      Određivanje osobe za prezentaciju (prodekan za nastavu)

2.6.   Informacijski centar (15. svibnja – 15. rujna) (prodekan za nastavu)

2.6.1.      Određivanje voditelja Informacijskog centra (kraj travnja) (prodekan za nastavu)

2.6.2.      Određivanje osoblja Informacijskog centra (kraj travnja) (prodekan za nastavu na prijedlog voditelja IC)

2.6.3.      Određivanje radnog vremena Informacijskog centra (kraj travnja) (dekanski kolegij)

2.6.4.      Izrada pisanih materijala za osoblje Informacijskog centra (1.-14. svibnja) (prodekan za nastavu)

2.6.5.      Organiziranje prodaje informativne knjižice i drugih materijala (kraj travnja) (prodekan za organizaciju i financije)

Napomena: knjižica se može prodavati i ranije, u prostorijama FF-pressa (prodekan za organizaciju i financije u suradnji s FF-pressom)

 

3.      Određivanje glavnog voditelja postupka, organizacijskog voditelja i sastavljača

testova (listopad-studeni) (dekanski kolegij) (obavijest/odluka na FV u

studenom)

3.1.      Određivanje voditelja razredbenog postupka (listopad) (dekanski kolegij)

3.1.1. Određivanje zamjenika voditelja razredbenog postupka (listopad) (voditelj razredbenog postupka)

3.2.      Određivanje organizacijskog voditelja (listopad) (dekanski kolegij)

3.2.1. Određivanje pomoćnika organizacijskog voditelja (listopad) (dekanski kolegij na prijedlog organizacijskog voditelja)

3.3.      Određivanje sastavljača testova (studeni) (FV na prijedlog dekanskog kolegija i voditelja razredbenog postupka)

3.3.1.      Određivanje voditelja grupe sastavljača testova (prije sjednice FV u prosincu) (voditelj razredbenog postupka, obavijest na FV u prosincu)

3.3.2.      Određivanje sastavljača testa apstraktnog mišljenja

3.3.3.      Određivanje sastavljača testa opće obaviještenosti

3.3.4.      Određivanje sastavljača testa opće kulture

3.3.5.      Određivanje sastavljača testa jezične kulture

 

4.      Izrada testova (travanj-lipanj) (sastavljači testova, voditelj razredbenog postupka)

4.1.      Izrada pojedinih testova (travanj-svibanj) (sastavljači testova)

4.2.      Međusobna kontrola testova (prva polovica lipnja) (sastavljači testova i voditelj razredbenog postupka)

4.3.      Izrada konačnih verzija testova (druga polovica lipnja) (sastavljači testova)

4.4.      Pohrana konačnih verzija testova kod voditelja razredbenog postupka (30. lipnja)

 

5.      Primanje prijava i izrada prethodne rang-liste (1. lipnja - 15. srpnja) (voditelj razredbenog postupka)

5.1.   Primanje prijava (25. lipnja – 7. srpnja) (voditelj razredbenog postupka)

5.1.1.      Određivanje voditelja službe za primanje prijava (1. lipnja) (organizacijski voditelj razredbenog postupka)

5.1.2.      Organizacija službe za primanje prijava (1. – 20. lipnja) (organizacijski voditelj razredbenog postupka)

5.1.2.1. Odabir osoblja

5.1.2.2. Nabava opreme

5.1.2.3. Priprema tiskanica

5.1.2.4. Organizacija prostora

5.1.2.5. Organizacija uplata/blagajne

5.2.     Bodovanje ocjena i dodavanje dodatnih bodova, registriranje izravnog     

upisa (20. lipnja – 10. srpnja)

5.2.1.      Izbor povjerenstva za provjeru državnih nagrada i drugih 

priloženih dokumenata (20. lipnja) (voditelj razredbenog

postupka)

5.2.2.      Organizacija provjere poznavanja trećeg jezika (lipanj) (prodekan za nastavu)

5.2.3.      Organizacija provjere predznanja jezika za prijavu na neofilološke grupe (lipanj) (prodekan za nastavu)

5.2.4.      Kontrola upisa dodatnih bodova (8. srpnja) (organizacijski voditelj razredbenog postupka)

5.3.         Izrada rang-liste prema izravnom upisu, ocjenama i dodatnim 

            bodovima (9. srpnja) (organizacijski voditelj razredbenog postupka)

5.4.         Žalbe na rang listu (10. srpnja) (organizacijski voditelj razredbenog

            postupka)

5.4.1.      Izrada tiskanica za žalbe (lipanj)

5.4.2.      Određivanje povjerenstva za analizu žalbi (20. lipnja) (voditelj razredbenog postupka)

5.4.3.      Određivanje roka za primanje pristupnika koji su se žalili (20. lipnja) (voditelj razredbenog postupka u dogovoru s organizacijskim voditeljem razredbenog postupka)

5.5.         Izrada konačne rang-liste prema ocjenama (11. srpnja) (organizacijski

            voditelj razredbenog postupka)

5.5.1.      Određivanje termina oglašavanja liste na Internetu i oglasnoj

ploči (20. lipnja) (organizacijski voditelj razredbenog

postupka)

 

6.            Priprema grupa za testiranje (lipanj - rujan) (voditelj razredbenog postupka)

6.1.Grupa za umnožavanje testova

6.1.1.      Određivanje voditelja grupe (lipanj) (voditelj razredbenog postupka u dogovoru s voditeljem grupe sastavljača testova)

6.1.2.      Određivanje članova grupe (lipanj) (voditelj grupe)

6.1.3.      Dogovor s izdavačem, odnosno priprema za umnožavanje na Fakultetu (lipanj) (voditelj razredbenog postupka u dogovoru s voditeljem grupe sastavljača testova i voditeljem grupe za umnožavanje testova)

6.1.3.1. Servisiranje stroja za kopiranje (kraj kolovoza) (voditelj grupe za umnožavanje testova)

6.1.3.2. Naručivanje papira i tonera (srpanj) (voditelj grupe za umnožavanje testova)

6.1.3.3. Nabava kutija i kolica za transportiranje (početak rujna) (voditelj grupe za umnožavanje testova)

6.1.3.4. Umnožavanje testova (6.-7. rujna) (voditelj grupe za umnožavanje testova)

6.1.3.5. Umnožavanje obrazaca za odgovore (6.-7. rujna)

6.2.   Grupa za transport testova i obrazaca za odgovore

6.2.1.      Određivanje voditelja grupe (lipanj) (voditelj razredbenog postupka u dogovoru s voditeljem grupe sastavljača testova)

6.2.2.      Određivanje članova grupe (lipanj) (voditelj grupe za transport testova)

6.2.3.      Izbor auto-prijevoznika (do 5. rujna) (voditelj grupe za transport testova)

6.3.   Grupa za pakovanje i čuvanje testova i obrazaca za odgovore

6.3.1.      Određivanje voditelja grupe (lipanj) (voditelj razredbenog postupka u dogovoru s voditeljem grupe sastavljača testova)

6.3.2.      Određivanje članova grupe (lipanj) (voditelj grupe za pakovanje i čuvanje testova)

6.3.3.      Osiguravanje adekvatnog smještaja u Vijećnici (do 5. rujna) (krevet, TV, hrana i piće) (voditelj razredbenog postupka)

6.3.3.1.Dostavljanje točnog broja pristupnika po dvoranama

(do 7. rujna) (organizacijski voditelj razredbenog postupka)

6.3.3.2.Naručivanje materijala za pakovanje i drugo (papir,

špaga, škare, vosak za pečačenje, pečat, olovke za pisanje testa) (srpanj) (voditelj grupe za pakovanje i čuvanje testova i obrazaca za odgovore)

6.3.3.3. Pakovanje testova u pakete za pojedine dvorane, s 5%

rezervnih primjeraka (7.-9. rujna) (voditelj grupe za  pakovanje i čuvanje testova i obrazaca za odgovore)

6.3.3.4. Izrada liste s podacima o broju preuzetih primjeraka

 testa za voditelje u dvoranama (9. rujna) (voditelj

grupe za pakovanje i čuvanje testova i obrazaca za odgovore)

6.4.   Središnja služba (lipanj)

6.4.1.      Osoba za organizaciju prostora (lipanj) (voditelj razredbenog postupka)

6.4.1.1. Dogovor s osobama zaduženim za prostor na pojedinim

 fakultetima na kojima se vrši testiranje. Dobivanje liste

 raspoloživih dvorana (srpanj) (osoba za organizaciju

prostora)

                                   6.4.1.2. Pregled prostora (srpanj) (osoba za organizaciju

prostora)

                                   6.4.1.3. Izbor dvorana i određivanje broja pristupnika po

 dvorani (biraju se prvo srednje velike dvorane, zatim se

velike dvorane pune manjim brojem pristupnika, onda se pune do kraja; prvo se puni Filozofski fakultet, pa Fakultet strojarstva i brodogradnje, pa Fakultet elektronike i računarstva, pa Ekonomski fakultet (vrijeme primanja prijava) (organizacijski voditelj razredbenog postupka u dogovoru s osobom za organizaciju prostora)

6.4.1.3.1. Odabir prostorije za testiranje pristupnika s posebnim potrebama

6.4.2.      Osoba za odabir voditelja i pomoćnika testiranja (lipanj) (voditelj razredbenog postupka)

6.4.2.1. Izrada liste sudionika razredbenog postupka (prvo se

 zadužuju docenti i asistenti, onda predavači, lektori i     

 viši lektori, izvanredni profesori i napokon redovni 

 profesori, po potrebi i demonstartori)

 U svakoj dvorani uz voditelja moraju biti najmanje dva 

 pomoćnika.

 Za svaku zgradu određuju se rezervne grupe za 

 najmanje dvije dvorane (10. srpnja) (osoba za odabir voditelja i pomoćnika testiranja)

6.4.2.1.1. Određivanje voditelja testiranja i pomoćnika za pristupnike s posebnim potrebama

6.4.2.2. Kontrola liste od strane voditelja razredbenog postupka (8.-9. srpnja) (voditelj razredbenog postupka)

6.4.2.3. Dostavljanje liste na odsjeke (10. srpnja) (osoba za odabir voditelja i pomoćnika testiranja). Osobe predviđene za sudjelovanje u testiranju moraju potpisati listu kao dokaz da su obaviještene.

6.4.2.4. Korektura liste na temelju povratnih informacija s  

Odsjeka (do 15. srpnja) (osoba za odabir voditelja i pomoćnika testiranja u dogovoru s voditeljem razredbenog postupka)

6.4.2.5. Dostavljanje definitivne liste na odsjeke. Dostavljaju se

 liste svih članova odsjeka koji sudjeluju u testiranju, s

 podacima u kojoj dvorani testiraju i u koliko sati. Osim

 toga, svaki voditelj dobiva popis s imenima svojih

 pomoćnika, dvoranom u kojoj se vrši testiranje i u

 koliko sati (16. srpnja) (osoba za odabir voditelja i

pomoćnika testiranja)

6.4.3.      Osoba za bodovanje testova (lipanj) (voditelj razredbenog postupka)

6.4.4.      Grupa za zaprimanje vraćenih testova

6.4.4.1. Imenovanje voditelja (lipanj) (voditelj razredbenog postupka)

6.4.4.2. Izbor članova grupe (lipanj) (voditelj grupe za zaprimanje vraćenih testova)

6.4.4.3. Priprema kutija za pakovanje vraćenih testova (do 7. rujna) (voditelj grupe za zaprimanje vraćenih testova)

6.4.5.      Osoba za zaprimanje upitnika s odgovorima (lipanj) (organizacijski voditelj razredbenog postupka)

6.5.      Određivanje voditelja zgrada i pomoćnika voditelja zgrada  (lipanj)

(voditelj razredbenog postupka)

6.6.      Liječnička grupa (za svaku zgradu jedan) (do 5. rujna) (voditelj

razredbenog postupka)

6.7.      Grupa za pregledavanje testova i kontrolu korekcija

6.7.1.      Određivanje voditelja grupe (lipanj) (voditelj razredbenog postupka)

6.7.2.      Određivanje članova grupe (najmanje 6, odnosno za svaki skener 2) (lipanj) (voditelj razredbenog postupka)

6.8.      Povjerenstvo za žalbe (3 člana) (lipanj) (voditelj razredbenog

postupka)

6.9.      Izrada bedževa s imenima sudionika razredbenog (lipanj) (osoba za

odabir voditelja i pomoćnika voditelja testiranja)

 

7.      Instruktaža voditelja i pomoćnika voditelja (5.-6. rujna) (voditelj grupe za sastavljanje testova)

7.1.      Instruktaža voditelja (5. rujna)

7.1.1.      Određivanje pomoćnika instruktora (lipanj) (voditelj grupe za sastavljanje testova)

7.1.2.      Izrada uputa za voditelje (lipanj) (voditelj grupe za sastavljanje testova)

7.1.3.      Kontrola uputa (lipanj) (voditelj razredbenog postupka)

7.1.4.      Distribucija uputa na odsjeke (1. rujna) (voditelj grupe za sastavljanje testova)

7.2.      Instruktaža pomoćnika voditelja (6. rujna) (voditelj grupe za

sastavljanje testova)

7.2.1.      Određivanje pomoćnika instruktora (lipanj) (voditelj grupe za sastavljanje testova)

7.2.2.      Izrada uputa za pomoćnike voditelja (lipanj) (voditelj grupe za sastavljanje testova)

7.2.3.      Kontrola uputa (lipanj) (voditelj razredbenog postupka)

7.2.4.      Distribucija uputa na odsjeke (1. rujna) (voditelj grupe za sastavljanje testova)

 

8.            Testiranje (10. rujna) (voditelj razredbenog postupka i voditelji zgrada)

 

8.1.   Voditelji zgrada pregledavaju zgrade i upoznaju se s prostorom (9. rujna) (voditelji zgrada)

8.2.      Prijevoz testova na mjesta testiranja, u središnju prostoriju, gdje ih preuzimaju voditelji zgrada (10. rujna, 7.00) (voditelj grupe za transport testova, voditelji zgrada)

8.3.      Voditelji s pomoćnicima preuzimaju testove za svoje dvorane (10. rujna, 8.00) (voditelji testiranja s pomoćnicima)

8.3.1.      Dodatne obavijesti voditeljima od strane voditelja zgrade

8.3.2.      Voditelji s pomoćnicima uzimaju tetsove i odlaze u dvorane

8.4.      Početak testiranja (10. rujna, 9.00) (voditelji testiranja)

9.4.1.   Prozivanje kandidata i registriranje prisutnih; podjela testova

8.4.1.      Čitanje uputa

8.4.2.      Testiranje

8.4.2.1. Pauza; Organizacija osvježavajućih napitaka za

 pristupnike i osoblje (9. rujna) (voditelj razredbenog

postupka)

8.5.      Završetak testiranja (10. rujna, 13.00-14.00)

9.5.1.      Prikupljanje testova i obrazaca s odgovorima u dvoranama i dostavljanje u središnju prostoriju (voditelji zgrade preuzimaju testove od voditelja testiranja)

9.5.2.      Dostava testova i obrazaca s odgovorima na Filozofski fakultet (10. rujna, 14.00-15.00) (voditelj grupe za transport testova)

9.5.2.1. Dostava testova u C-014 (voditelj grupe za zaprimanje vraćenih testova)

9.5.2.1.1.      Prebrojavanje vraćenih testova uz potpis

dostavljača/voditelja testiranja

                                               9.5.2.1.2.   Registriranje ukupnog broja vraćenih testova

9.5.2.2. Dostava obrazaca za odgovore u Vjećnicu (osoba za zaprimanje obrazaca s odgovorima)

9.5.2.2.1.      Prebrojavanje vraćenih obrazaca uz potpis

dostavljača/voditelja

9.5.3.      Očitavanje obrazaca za odgovore i unos ispravnih korekcija (10. rujna, 16.00 – 11. rujna, 8.00) (organizacijski voditelj razredbenog postupka i voditelj grupe za pregledavanje testova i kontrolu korekcija)

9.5.4.      Arhiviranje obrazaca za odgovore (11. rujna, 9.00 – pet godina) (arhivar Fakulteta)

 

 

10.              Bodovanje (11. rujna, 8.00-12.00) (osoba za bodovanje testova)

10.1. Izračun algoritma

10.2. Bodovanje

 

11.              Izrada rang-liste (11. rujna) (organizacijski voditelj razredbenog postupka)

 

11.1. Izrada rang-liste

11.2. Objavljivanje rang-liste na Internetu i oglasnoj ploči

            11.2.1. Objavljivanje rang-liste na Internetu (11. rujna, 19.00)

            11.2.2. Objavljivanje rang-liste na oglasnoj ploči (12. rujna, 8.00)

11.3. Žalbeni postupak

            11.3.1. Ulaganje žalbi (12.-14. rujna u 9.00)

                       11.3.1.1. Priprema obrazaca za različite tipove žalbi (lipanj)

(organizacijski voditelj razredbenog postupka)

            11.3.2. Razmatranje žalbi (14. rujna, 9.00-12.00) (povjerenstvo za

žalbe)

            11.3.3. Stavljanje rezultata testa na uvid i razgovor s pristupnicima koji

su se žalili (14. rujna, 12.00-14.00) (povjerenstvo za žalbe,

voditelj razredbenog postupka, organizacijski voditelj

razredbenog postupka, voditelj grupe za sastavljanje testova)

11.4. Izrada konačne rang-liste (14. rujna, 16.00)

            11.4.1. Označavanje termina za dolazak na upis (60 pristupnika na sat)

            11.4.2. Pomicanje crte na rang-listi nakon prvog i nakon drugog dana

upisa

 

12.              Upisi (17.-20. rujna)

12.1. Priprema obrazaca i indeksa (do 10. rujna) (organizacijski voditelj

razredbenog postupka)

            12.1.1. Udaranje pečata dekanata u indekse prije upisa (dekan

potpisuje svaki indeks) Napomena: pečati se i potpisuje točno toliko

indeksa kolika je kvota (organizacijski voditelj razredbenog postupka

u suradnji s knjižarom NZMH) (do 10. rujna)

12.2. Organizacija blagajne u dvije smjene (do 16. rujna) (organizacijski

voditelj razredbenog postupka u suradnji sa šefom računovodstva)

12.3. Organizacija urudžbenog zapisnika u dvije smjene (do 16. rujna)

(organizacijski voditelj razredbenog postupka u suradnji s tajnicom Fakulteta)

12.3.1. Priprema ugovora za studij za osobne potrebe (do 16. rujna) (tajnica Fakulteta)

12.4. Priprema projekcije stanja kvota za pojedine grupe (do 16. rujna)

(organizacijski voditelj razredbenog postupka)

            12.4.1. Priprema ispisa s podacima o tome koje grupe pristupnik

upisuje (do 16. rujna) (organizacijski voditelj razredbenog

postupka)

                        12.4.2. Priprema dva LCD-projektora (do 16. rujna) (organizacijski

voditelj razredbenog postupka)

12.4.3. Dežurstvo električara (17.-20. rujna) (organizacijski voditelj

razredbenog postupka)

12.4.4. Priprema fotoaparata za iksice (do 16. rujna) (organizacijski

voditelj razredbenog postupka)

12.5.        Organizacija studentske službe u dvije smjene (do 16. rujna) (organizacijski voditelj razredbenog postupka u suradnji s tajnicom Fakulteta)

12.6.        Organizacija kretanja pristupnika kroz zgradu (do 16. rujna) (organizacijski voditelj razredbenog postupka u suradnji s upraviteljem zgrade)

12.7.        Organizacija prozivanja u dvorani VII (do 16. rujna) (organizacijski voditelj razredbenog postupka)

12.7.1.  Postavljanje razglasa (do 16. rujna) (organizacijski voditelj razredbenog postupka u suradnji s ekonomom)

12.7.2.  Određivanje osoba za prozivanje (do 16. rujna) (organizacijski voditelj razredbenog postupka)

12.8.        Organizacija (unajmljivanje) zaštitarske službe (do 10. rujna) (voditelj razredbenog postupka u suradnji s upraviteljem zgrade)

 

13.              Sastavljanje izvještaja i objava rezultata u medijima (rujan-listopad) (voditelj razredbenog postupka)

13.1. Sastavljanje izvještaja (sjednica FV u listopadu)

13.2. Objava rezultata u medijima (21. rujna)

13.3. Zahvala sudionicima razredbenog (do kraja rujna)

 

14.              Organizacija testiranja za promjenu grupe (nakon završenog razredbenog

postupka)

 

15.       Organizacija upisa na slobodne studije (nakon završenih upisa, u prvom tjednu listopada) (Pročelnici odsjeka koji imaju slobodne studije)

 

16.       Analiza rezultata (listopad, za sjednicu FV u studenom) (Odsjeci za psihologiju i sociologiju)

14.1. Uspjeh prema školi

14.2. Korelacije uspjeha na testu i školskih ocjena

14.3. Zainteresiranost kandidata za pojedine odsjeke

 


3. UVOĐENJE ECTS-a

 

 

Rok za dovršenje novih programa, prilagođenih ECTS-u i Bolonjskoj deklaraciji: 31. svibnja 2003.

 

 

 

Raspored rada na uvođenju novih programa:

 

Povjerenstvo za izradu načela prilagodbe treba izraditi materijal do početka siječnja 2003.

 

Svi članovi odsjeka se moraju upoznati s načelima ECTs-a i Bolonjske deklaracije do početka prosinca 2002.

 

Tijekom prosinca 2002. i siječnja 2003. odsjeci trebaju odlučiti što čini jezgru neke struke i koji smjerovi će postojati na studijskim grupama.

 

U siječnju 2003. moramo se složiti oko načela prilagodbe i pristupiti izradi izvedbene studije.

 

Izvedbena studija mora biti gotova u ožujku 2003.

 

Odsjeci moraju prilagoditi svoje programe osnovnoj izvedbenoj studiji do početka svibnja 2003.

 

U svibnju 2003. provodi se rasprava o novim programima i njihovo usuglašavanje.

 

Do 31. lipnja 2003. izrađuju se potrebni materijali na hrvatskom.

 

Do 30. rujna 2003. izrađuju se potrebni materijali na engleskom.

 

30. rujna 2003. upućuju se programi na Sveučilište u daljnju proceduru.

 

 

 

 

 

4. UVOĐENJE JEDNOPREDMETNOSTI

 

 

Razlozi za postojanje dvopredmetnosti:

-         lakše dobivanje posla, ponajprije na školama

-         poticanje interdisciplinarnosti

 


 

Studijske grupe koje se predaju na školama:                koje se ne predaju:

 

-         engleski                                                    - etnologija

-         njemački                                                   - arheologija

-         francuski                                                   - antropologija

-         talijanski                                                   - lingvistika

-         povijest                                                     - fonetika

-         hrvatski                                                     - turkologija

-         povijest umjetnosti                         - mađarski

-         filozofija                                                    - ruski

-         sociologija                                     - poljski

-         psihologija                                     - češki

-         latinski                                                      - indologija

-         grčki                                                         - bibliotekarstvo

-         (pedagogija)                                             - arhivistika

- informatologija

- muzeologija

                                                                      - španjolski

                                                                      - južnoslavistika

                                                                      - slovački

                                                                      - ukrajinski

- skandinavistika

- portugalski

- (sinologija)

- (rumunjski)

                                                                                 

 

Koliko studenata je ove godine upisalo kombinaciju 2 nastavna predmeta, 2 nenastavna ili 1+1?

 

Koliko diplomira u kombinaciji dva nastavna predmeta doista nastavničku kombinaciju?

 

Nastavne dvopredmetne kombinacije upisuje manji dio studenata. Većina se ne zapošljava na školama i dvopredmetna kombinacija im nije potrebna.

 

Sve nenastavne grupe mogu se odmah pretvoriti u jednopredmetne, s tim da se fond sati na takvoj grupi ograniči na 20 sati tjedno. Time bi se znatno skratilo vrijeme studiranja, podigla kvaliteta studiranja na dotičnoj studijskoj grupi, oslobodila satnica za nove grupe i kolegije.

 

 

 


5. PRIJELAZI S DRUGIH SVEUČILIŠTA I FAKULTETA

 

 

 

5.1. PRIJELAZ S DRUGIH FAKULTETA SVEUČILIŠTA U ZAGREBU

 

            Odlukom Fakultetskog vijeća od 11. 10. 2002. nije više moguć prijelaz s Hrvatskih studija.

 

5.2. PRIJELAZ S DRUGIH SVEUČILIŠTA U HRVATSKOJ I S MOSTARSKOG SVEUČILIŠTA

 

5.2.1. Molbe se predaju prodekanu za nastavu koji procjenjuje ispunjava li kandidat osnovne uvjete za prijelaz. Molbu za prijelaz ne mogu podnijeti kandidati koji nisu položili I. godinu, kao ni kandidati koji su upisani u IV. godinu.

a) Prodekan procjenjuje ispunjava li kandidat uvjete za upis I, II. ili III. godine. Upis na IV. godinu nije moguć.

b) Prodekan procjenjuje postoje li uvjeti socijalne (npr. preseljenje roditelja u Zagreb) ili zdravstvene (ukoliko je nemoguće liječenje izvan Zagreba) prirode, koji su jedini relevantni za odobrenje prijelaza.

c) Zagrepčanima koji su se upisali na FF drugih sveučilišta neće se omogućiti prijelaz.

 

5.2.2. Ako prodekan za nastavu procijeni da kandidat ispunjava sve preduvjete, molbu prosljeđuje na odsjeke, koji predlažu odluku o primanju kandidata na svoju studijsku grupu i određuju eventualne razlikovne ispite.

 

5.2.3. Nakon toga, upućuju prijedlog odluke prodekanu za nastavu, koji donosi konačnu odluku.

 

 

 

5.3. PRIJELAZ S DRUGIH SVEUČILIŠTA IZVAN HRVATSKE

 

            Moguć je prijelaz na II., III. i IV. godinu (iznimno i na I.). Molbe se predaju prodekanu za nastavu koji ih prosljeđuje odsjecima. Odsjeci razmatraju mogu li primiti kandidata, na koju godinu studija i određuju eventualne razlikovne ispite.

            Svoje mišljenje odsjeci upućuju prodekanu za nastavu, koji donosi konačnu odluku. 

 

 

 

             

 

 

                                                                                                                       Dekan

 

                                                                                              Prof. dr. sc. Neven Budak, v.r.